فروش ویژه چادر ماشین

برند تویوتا یک غول بزرگ و موفق در صنعت خودروسازی است. که در سال 2019 دهمین شرکت پر درآمد لقب گرفت و با گذشت چند سال در سال 2020 توانست از بسیاری از خودرو سازان جهان مانند بنز و bmw سبقت گرفته و لقب بزرگ ترین و پیشرفته ترین خودروساز جهان شناخته شود.

شرکت تویوتا به یکی از بزرگترین شرکت های جهان تبدیل شده است. سیستم تولید پیشرفته این غول ژاپنی را قادر می سازد تا بهترین و با کیفیت ترین خودروها را با کمترین هزینه بسازد و خودروها و محصولات جدید را به سرعت توسعه دهد.

تاریخچه شرکت ماشین تویوتا

تاریخچه شرکت تویوتا بر میگردد به سال 1924 که (ساکیچی تویودا) درکار بافت فرش و ریسندگی مشغول بود و او یک تکنولوژی را اختراع کرده بود و به این صورت کار می کرد که وقتی هنگام کار اتفاقی رخ می دهد دستگاه ها متوقف شوند و دیگر کار نکنند.

او این کار را به پسرش (کیشیرو تویودا) که مهندس بود واگذار کرد و کیشیرو تویودا به آمریکا سفر کرد و مهارت های خودروسازی را فرا گرفت و قسمتی از آن کارخانه را به ساخت خودرو مشغول کرد.

و به این خاطر که نام تویودا در ژاپنی برای شرکت خودرو سازی مناسب نبود و به معنای (شالیزارهای حاصلخیز برنج) ترجیح دادند که واژه تویوتا را به عنوان نام شرکت انتخاب کنند.

و به این رویه شرکت تویوتا تشکیل شد و در آگوست سال ۱۹۳۷ (تویوتا موتورز) به صورت رسمی و جهانی ثبت شد و شروع به کار کرد.

و به این ترتیب اولین ماشین تویوتا ساخته شد و فروخته شد.

شرکت تویوتا با تولید خودروهای سواری شروع به کار کرد، اما تولید خودرو ها را در جنگ جهانی دوم متوقف کردند به این دلیل که آنها بر تولید کامیون تمرکز کردند. با این حال، بعد از مدتی در سال 1947، تولید خودروهای سواری با معرفی مدل SA از سر گرفته شد. در دهه 1950، واحدهای تولیدی تویوتا دوباره به طور کامل شروع به کار کردند.

راستی در سایت در برترآپشن میتوانید چادر اورجینال تویوتا رو خریداری کنید.

ویژگی های ماشین تویوتا

خودرو سازی تویوتا ماشین هایی تولید می کند که از همه لحاظ حرف اول را می زند. ویژگی های ماشین تویوتا عبارتند از مصرف سوخت پایین و کیفیت بالا و پایین بودن استهلاک و استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها  است.

ارائه این خدمات و ویژگی های خودورو تویوتا باعث کم شدن هزینه های جانبی خودرو و در نتیجه کاهش قیمت خودرو شود. به غیر از ویژگی های بسیار خوب ماشین تویوتا ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی و در دسترس بودن قطعات یدکی این خودرو ها مشتری های زیادی را برای خریدن خودرو های تویوتا ترغیب کرده است.

پر فروش ترین خودرو های برند تویوتا مدل های تویوتا کمری و تویوتا کرولا و تویوتا راو فور است.

رقبای تویوتا مانند کرایسلر، دایملر، فورد، هوندا و جنرال موتورز سیستم‌های تولید پیشرفته ای دارند، اما می توان گفت هیچ کدام به پای ماشین های تویوتا نمیرسند

خودرو تویوتا پریوس یکی از کم مصرف ترین خودرو های این کشور شناخته شده.

کاری که شرکت تویوتا انجام داده است تاسیس برند لکسوس است که مدل های لوکس خود را با این برند تولید می کند و با این کار توانسته است علاوه بر در دست گرفتن بازار خودرو های قشر متوسط بازار خودرو های لوکس را هم در دست بگیرد.

در مورد ماشین تویوتا اطلاعات بیشتری اینجا هست میتونی مشاهده کنی.

خودروهای تویوتا موجود در بازار ایران

تویوتا از گذشته های دور در بازار ایران حضور داشته است. خودروهای تویوتا مانند سایر نقاط جهان به عنوان نمادی از استقامت و پایداری در بازار ایران شناخته می شوند.

ماشین تویوتا راو4 جدید

ماشین تویوتا راو4 یکی از پر فروش ترین کراس اوور از محصولات این شرکت بوده است. حال به خاطر محبوبیت این خودرو شرکت تویوتا تصمیم گرفت که برای سال 2023 تویوتا راو4 را با امکانات بیشتر و اسپرت روانه بازار کند که موتور چهار سیلندر و دو لیتری دارد. همانطور که نسخه قدیمی تویوتا راو4 در بازار ایران وجود دارد احتمال دارد که نسخه جدید این خودروی پر طرفدار نیز وارد بازار ایران شود.

خودروی تویوتا CHR

خودروی بسیار زیبای تویوتا CHR ترکیبی از طراحی خودرو های کوپه و کراس اوور است که بسیار این ماشین را جذاب کرده است

این خودرو دو مدل دارد بنزینی و هیبریدی که متشابه به هم هستند

مدل هیبریدی دارای شتاب بیشتر و استهلاک کم تر است زیرا تویوتا CHR بنزینی با بنزین های کم کیفیت مستهلک می شود و قطعات مصرفی آن ممکن است سریع تر خراب شود.

مدل های موجود در بازار ایران دارای دو پیشرانه 1.8 لیتری و 1.2 لیتری است.

تویوتا کرولا

کرولا یک خودروی شهری از کمپانی تویوتا است که این مدل نیز جزو خودرو های پر فروش شناخته شد و در حال حاضر مدل های 2014 و 2015 داخل ایران وجود دارد.

تویوتا کرولا دارای دو تیپ GLI  و XLI است که از نظر امکانات و آپشن ها با یکدیگر تفاوت دارند.

متاسفانه محدودیت واردات خودرو در سال 1397 دلیلی بر این شد که این تویوتا کرولا 2019 به ایران وارد نشود.

خودرو تویوتا پریوس

در بین خودرو های هیبریدی جهان تویوتا پریوس یکی از محبوب ترین ها است. تویوتا پریوس از سال 1997 ساخته و روانه بازار شد و هنور هم تولید می شود. نسل چهارم این خودروی هیبریدی وارد بازار ایران شد که اکثر آنها در قالب مدل های 2016 و 2017 هستند. ماشین تویوتا پریوس تیپ های زیاد در بازار دارد و یکی از فو آپشن ترین آنها تیپ C است.

پریوس دارای یک موتور 4 سیلندر با حجم 1.8 لیترر (بنزینی) و یک موتور برقی که با باتری 1.2 کیلووات ساعت کار می کند.

( عکس ماشین تویوتا لندکروز)

تویوتا لندکروز خودرویی مناسب برای آفرود سواری است و کسانی که به آفرود علاقه زیادی دارند به این خودرو هم علاقه مندند.

پیشرانه این خودرو V8 با حجم 5.7 لیتر و 381 اسب بخار است و دارای گیربکسی 6 سرعته اتوماتیک است.

تویوتا لندکروز در سال 2007 اولین بار وارد کشور شد و بسیار با استقبال رو به رو شد و در سال 2013 فیس لیفت این ماشین روانه کشور شد.

تویوتا کمری GLX

سال عرضه خودرو تویوتا کمری 2012 میلادی است. این سدان دارای کیفیت بالا و طراحی بسیار خوب و شیک است.

به طور کلی این خودرو در چهار تیپ GL ،GLX ،SE و LE توسط شرکت تویوتا عرضه شد. موتوری پهار سیلندر 2.5 لیتری قلب تپنده این محصول شرکت ژاپنی تویوتا می باشد. در تیپ های GL و GLX که به ترتیب تیپ ساده و تیپ متوسط هستند تفاوت آنچنانی وجود ندارد جز ندانشتن سان روف در مدل GL و صندلی برقی و سنسور دنده عقب. در تیپ SE که به عنوان فول آپشن این ماشین معروف است امکانات کامل تری از نظر ظاهری دارد مانند رینگ های 17 اینچی و باله (اسپویلر) عقب و سپر های متفاوت.

مشخصات تویوتا یاریس

اگر بخواهیم خودرویی اقتصادی و جمع و جور مناسب خانواده به شما معرفی کنیم قطعا ماشین تویوتا یاریس جزو گزینه های اول است. قابل ذکر است که این ماشین فروش بسیار خوبی در سرار جهان داشته است.

این خودرو در سال 2011 توسط کمپانی تویوتا تولید و روانه بازار شد و پس از مدتی مدل های 2014 و 2015 و 2016 به بازار ایران راه پیدا کرد. تویوتا یاریس دارای سه تیپ است: تیپ A و تیپ B و تیپ C که به ترتیب نسخه معمولی و نسخه نیمه فول و فول آپشن.

این خودروی ژاپنی دارای 5 ستاره ایمنی است.

معرفی و بررسی تویوتا FJ کروز

ماشین تویوتا اف جی کروز توسط این شرکت ژاپنی در سال 2006 وارد بازار شد. تولید این خودرو در سال 2014 در اکثر بازار های دنیا توقف تولید شد. ورود این خودرو به کشور از سال 2011 شروع شد و در سال 2013 متوقف شد.

تویوتا اف جی کروز در تمام بازارها دارای یک نوع پیشرانه است.

قلب تپنده ای 6 سیلندر با حجم 4 لیتر درون این خودرو گذاشته شده است. حداکثر قدرت این خودرو 260 اسب بخار است و این خودروی دو دیفرانسیل دارای گیربکسی 5 سرعته دارد.

یکی دیگر از خودرو های مورد علاقه آفرود سواران به جز تویوتا لندکروز این ماشین ژاپنی از برند تویوتا است.

تویوتا GT86

ماشین زیبای تویوتا GT86 که این خودرو از سال 2012 شروع به تولید کرد و وارد بازار جهانی شد. عدد 86 که در اسم این ماشین قرار دارد اندازه قطر اگزوز وقطر داخلی سیلندر است که 86 میلی متر است.

بعد از عرضه، این خودرو خیلی سریع وارد بازار ایران شد و عرضه آن تا سال 2014 بیشتر ادامه نداشت و به همین خاطر تعداد محدودی از این خودرو ها داخل کشور وجود دارد.

همچنین شما میتوانید در مورد تویوتا در ویکی پدیا اطلاعات خوبی بدست بیارید.