فروش ویژه چادر ماشین

قطعاً برات پیش اومده که در فصل گرمای تابستان برای زمانی ماشینت رو زیر آفتاب پارک کردی.حالا این آفتاب چون پارکینگت سقف باز هست به ماشینت میتابه یا توی خیابان،چندان تفاوتی ندارد.اما در این مقاله به آسیب پارک کردن خودرو زیر آفتاب میپردازیم.اما به یک سوال خلاصه ای بپدازیم و اونم اینه که آیا ماشینم زیر آفتاب بمونه ضرر دارد ؟ باید خدمتت عرض کنم که برای داخل و خارج ماشینت بشدت آسیب زا هست و باید هرچه سریع تر آستینارو بالابزنی تا برات گرون تموم نشده پس بزن بریم👇.

آسیب های پارک کردن ماشینت زیر آفتاب که نمیدونی رو ازین به بعد بخون عشق کن.✅

⚠️ تاثیر نور آفتاب بر بدنه خودرو :
آسیب زدن های آفتاب به داخل خودرو مدل های مختلف دارد.شاید برات جالب باشه اما تلخه اونم اینه که تنها یک ترکیبی هست که میتواند صدمه زیادی به لوازم داخل ماشینت بزند و برای تعمیر و خرید دوباره این لوازم هم باید هزینه سنگینی رو پرداخت کنی.اسم اون ترکیب اشعه ی فرابنفش + حرارت زیاد آفتاب است.


⚠️ آسیب به داشبورد خودرو :

دیگر آسیب پارک کردن خودرو زیر آفتاب اینم هست.این ترکیب به انواع و اقسام داخل خودرو آسیب میزند از جمله داشبورد ماشین که نسبت به جاهای دیگه،خیلی زیاد تحت تاثیر تابش آفتاب است،ازینطرف هم تابش شیشه جلوی باعث افزایش آفتاب سوختگی میشود و به همین جهت داشبورد خیلی راحت تسلیم میشه و پرچم سفید رو بالا میاره 😂 و راحت رنگ اصلیش رو از دست میدهد.حتی دیده شده که داشبورد ها پتانسیل اینو دارن که بخاطر آفتاب زیاد ترک بخورن و از همدیگه جدا بشوند.


⚠️ آسیب به صندلی خودرو :

همیشه مشکلات یکسانی برای صندلی ها و توردوزی های ماشین هایی که مداوم در برابر آفتاب هستند گزارش شده است.بیشترین صندلی هایی که آسیب پذیری بالایی دارند،چرم ها هستند.چون اگر واقعا آفتاب زیادی بهش بتابه رنگ خودش رو میبازه و خیلی راحت ترک میخوره چرا ؟ چون روغن های طبیعی چرم خشک میشوند و به همین خشک شدن مسبب میشود تا چرم صندلی ماشینت خشک و سفت بشود،آخرش هم که ترک میخورد و….😣
در ضمن این نکته رو هم یادت باشد که در صندلی های تیره و مشکی،رنگ پریدگی بسیار بیشتر است.پس اگه ماشین میخری چرم کرم بخر که البته اون هم وقتی ترک بخوره خیلی ضایع میشود.

راستی اگر بنز داری میتونی از دسته بندی ( چادر خودرو بنز | Benz ) چادر ماشین مورد علاقت رو خیلی راحت و آسان از سایت فروشگاهی برتر آپشن خریداری کنی.


⚠️ آسیب نور آفتاب به رنگ خودرو :

یکی از آسیب پارک کردن خودرو زیر آفتاب آخ آخ جگرسوز ترین اتفاق ممکن اینه که ببینی چراغ های ماشینت زرد و مات شده.اینم جالبه😂 اما رنگ ماشینت هم در برابر آفتاب به تنهایی نمیتواند مقاومتی داشته باشد پس به همین دلیل بسیار آسیب پذیر تر است.ازین جهت هم که همه همسایگان و دوستان شما عاشق ظاهر هستند مثل همه ی ما،پس اولین چیزی که از شما دیده میشود ظاهری خودروی شماست که اگر زرد و مات در اثر آفتاب بشود،اعتماد بنفس خودت رو از دست میدی و بیشتر از ضررهای مالی آسیب میبینی.

نکته : اگر ماشینت جزوی از دسته رنگی های زیر است پس بهت تسلیت میگم چون رنگ ها صدمه پذیری بیشتر نسبت به سایر رنگ ها دارند :
آبی و سیاه و قرمز ( درکل رنگ های تیره ) اما این به این معنی نیست که دیگه اگر ماشینت رنگش سفیده پس راحتی و آسیب نمیبنی،این رنگ هاهم آسیب میبینند اما اون دسته رنگ ها بیشتر آسیب میبنند.به همین سادگی!

لازم به ذکر این نکته هم هست که تمامی قطعه های زیر که مشاهده میکنی در برابر تابش آفتاب گزند فراوانی میبینند و بیشتر از اوکراین در برابر روسیه در مقابل افت ارزش و آسیب هستند:

  1. سپر
  2. گلگیر
  3. پوشش آینه ها
  4. بارند
  5. جلوپنجره
  6. لاستیک
  7. رینگ
  8. چراغ ها
  9. شیشه دودی
  10. چراغ پشت آینه ها

وقتی هم که رنگ بدنه ماشینت در اثر آفتاب زرد و مات شده دوتا اتفاق میوفته :

اول اینکه ارزش و قیمت ماشینت کاهش پیدا میکنه و برای فروش باید ۱۰ تومن زیر قیمت بازار ماشینت رو بفروشی و این یعنی ضرر و زیان شدید در این اوضاع اقتصادی که باید هر روز به فکر سود بود پس هرچه زودتر مرتبط برای راهکارهای ضرروی رو بخون.

دوم اینکه اعتماد بنفست هم کاهش پیدا میکنه و دیگه وقتی توسط افراد مختلفی بدلیل پیر شدن ظاهر ماشینت مورد تمسخر قرار میگیری،اشتیاقت رو نسبت به اینکه پشت ماشینت بشینی از دست میدی و درنتیجه ارزشمند ترین داراییت رو از دست میدهی به اسم ( اعتماد بنفس ) پس هرچه زودتر کاور زیر رو ببین و دست به کار شو تا دیر نشده رفیق.

( 10 راهکار ضروری برای جلوگیری از آسیب آفتاب به ماشینت ) رو میتونی روی متن قرمزش کلیک کنی و مطالعه کنی.


نتیجه :
حالا که دیگه باهم یاد گرفتیم چرا نباید ماشینت زیر آفتاب پارک باشه و چگونه از آسیب های آفتاب به ماشینت جلوگیری کنی رو هم در مقاله پیشنهادیی بالا یاد گرفتی دیگه خودت رو مجهز کن و از تابستانی که در پیش است لذت ببر.

این مقاله حسابی براش زحمت کشیده شده و تو میتونی بهمون انرژی بدی تا خیلی بیشتر برات پست بذاریم و لذت ببری.پس یا توی کامنت سوالی یا نظری داری بهمون بگو با کمال عشق بهت جواب میدیم یا برای دوستت که میدونی این مقاله آموزشی براش مفیده share کن و براش بفرست.❤️

تاریخ انتشار توسط انجمن سئوی برتر آپشن : چهارشنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *